Przejdź do głównej zawartości

Greenwashing, czyli jak mając dobre chęci, dajemy się nabrać zielonym oszustom

Bycie eko jest OK. Tym samym sznytem idą też korporacje, które wprowadzają na rynek własne "ekologiczne" produkty. Jednak hasła na etykietach mają często mało wspólnego z tym, co w jest środku, a konsumenci, którzy po prostu chcą dobrze, dają się nabić w (zieloną) butelkę. 

Źródło: money.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bruksela odpuszcza 25% ekoziemi do 2030 roku – Zielony Ład na zakręcie

Europa chciała być zielonym liderem świata – miał być przełom, nowy rozdział w historii rolnictwa. Strategia „Od pola do stołu” z Zielonego Ładu zakładała, że do 2030 roku aż jedna czwarta gruntów w UE będzie przeznaczona pod rolnictwo ekologiczne. Czytaj więcej na tej stronie Źródło agroprofil.pl